keskiviikko 23. maaliskuuta 2011

Hups, mikä blogi..

Hups, tässä on ollu tällanen reilun viikon luova tauko! Paljon on taas tapahtunu ja olin kyllä aikalailla menossa koko viime viikon, joten en oo vaan saanu kirjotettu mitään. Lisäks meijän netti on alkanu hidastelee ihan hulluna, joka on super ärsyttävää! En tosin tiijä mistä se johtuu ku oon silti pystyny lataa kaikkia uusimmat GG:t mitään ongelmia..? Outoa.

Viime viikkoon kuulu leffailua ja syöpöttelyä ihanien tyttöjen kanssa sekä tietty urheilua ja opiskelua ja sellasta kaikkea mukavaa. Käytiin Bethin kanssa käyttää mun ilmaisliput Manlyn akvaarioon, jossa bongailtiin vähän haita ja muita söpöjä fisuja. Tein ekstratöitä naapureilla ja yllätin kolme kanaa olohuoneesta ku olin tyhjentämässä tiskikonetta. Joskus ku on tunne että: ” täällä talossa on varmasti kanoja” se voi osottautua hyvinkin oikeeksi!

Tää viikko ei sitte alkanukaan ihan niin kivoissa tunnelmissa ku maanantai yönä tulin kipeeksi. Mulla oli koko yön tosi huono olo ja oksesinki jossain vaiheessa. Aamulla sain raahattua itteni keittiöön ja sanottua Bridgetille et taidan olla kipee ja sain luvan mennä takas nukkumaan ja sitte nukuinki kirjaimellisesti koko päivän. Tiistaia olo oli sitte jo ihan melkeen normaali? En tiijä mikä tuo oli, joku pikasairaus? Mun epäilykset kyllä kohdistuu mun illalla syömään pestopastaan, mutta en sitte tiijä. Tärkeintä kai kuitenki et oon nyt melkeen kunnossa. Tosin en oo nyt kolmeen päivään kyllä oikeestaan pystyny syömään oikeen mitään muuta ku hedelmiä ja jugurttia.. Toisaalta ei mulla kyllä ihmeellisesti oo yhtään nälkäkään, joka siis ei oo normaalia, mutta jospa tää tästä.

Huomenna ois vapaapäivä, saa nähä mitä ohjelmaa sitä keksis. Vois ainaki lähtä testaa mun uudet lenkkarit. Mun vanhat,iskän aikoinaan ostamat, lenkkarit sano sopimuksen irti. Oon kyllä tosi pettyny kun noi oli niin parhaat kengät ikinä, mutta kai ne kestiki sen 5 vuotta et kai se on uskottava et oon käyttäny niitä tarpeeksi.. Toivottavasti nää uudet on hyvät niin pystyn käyttää niitä ainaki tän ajan mitä täällä on jälellä.

Enään ihan vähän aikaan ku nään kaks ihaninta tyttöä ikinä <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti