sunnuntai 6. maaliskuuta 2011

MARDI freaking GRAS!

Wohoo, wohoo! Eilen juhlittiin Sydneyssä sateenkaaren väreissä Oxford streetillä villinyttä Mardi Gras'a! Porukkaa riitti vähä liikaakin, yhessä vaiheessa hypättiin korkeitten aitojen yli ku porukkaa oli ihan hulluna ja jouduttiin mukavasti puristuksiin niin ettei hirveesti huvittanu jäädä sinne kaikkien jalkoihin. Mentiin sitte takas Amelien luokse, jossa katottiin kulkue telkkarista huomattavasti väljemmissä tunnelmissa lemppariystäväämme goonia nauttien.

bunny gang

Adelen taideteos

Paraatin jälkeen lähettiin Kings Crossille Candy's baariin/klubille, jossa vierähtiki sitte mukavasti aika ihan tarpeeksi myöhään. Mutta oli hauska ilta taas kerran. Kiitos tytöt ja Sydney.

Tänään en oon viettäny päivän sisätiloissa telkkarin eessä lukuunottamatta pientä happihyppelyä meijän spahan. Host-perhe on nyt viikon poissa, joten oon saanu nauttia rauhasta ja hiljaisuudesta. Mutta kyllä tää yhen päivän laiskottelu riittää joten huomenna vois taas jo laajentaa tätä mun reviiriä sohvan ulkopuolelle.

Ja pakko vielä kertoa pikaisesti miten sivistyneissä merkeissä vietin mun perjantai illan! Nimittäin Sydneyn Branderburg orkesterin konsertissa Amore Italiano. Kerrottakoon etten kuitenkaan ihan niin villiksi heittäytyny että oisin ite ostanu lipun tai mitään. Bridget vaan kysy aiemmin viikolla jos haluan mennä kattoo niitten uusimman konsertin lauantaina, kuitenki Mardi Grasin takia kieltäydyin kohteliaasti lauantaista, mutta sitte en viittiny kieltäytyä perjantaista ku pääsin sen takia töistäki aiemmin, joten enpä tossa mitään menettäny. Linn tuli onneksi mun seuraksi niin ei tarvinnu mennä yksin. Bridget oli vielä sujauttanu meille drinkkiliput konserttilippujen yhteyteen, joten saatiin väliajalla sitte shampanjaaki. Konsertin eka jakso? (first half), mulla ei oo ihan nää konserttisanat niin hirveen hyvin hallussa, oli aika tylsä, mutta se toka osa oli sitte onneksi jo paljon parempi. Palkittiin ittemme vielä  konsertin jälkeen drinkeillä Darling Harbourissa. Oli aika kultturelli ilta. Ei ihan normaali perjantai ilta mulle, mutta eikö kaikkea pidä kokeilla.

ps. Hauskaa lomaviikkoa mulle! Toivottavasti joku muukin on yhtä onnekas. Tiistaina kutsuu Melbourne. Vois harkita sitä hostellin varausta ellei halua nukkua missään katuojassa..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti