torstai 3. maaliskuuta 2011

It is real, it is Australia.

Luin tossa just yhtä blogia jossa kirjottaja pohti paikkoja minne haluais matkustaa. En jaksanu lukea tekstejä,vaan keskityin sen sijaan kattelee kuvia, jotka oli ihan omaa luokkaansa. Kaikki, jotka on mun kirjotuksia lukenu on varmaan saanu huomata mun "lievän" matkakuumeen ja mulla ei menny kauaa ku bongasin monien monien kohteiden joukosta sen joka näytti just siltä minne mä haluan ehdottomasti matkustaa. Unohdinki siinä samassa mun laiskuuden, koska halusin ehdottomasti tietää missä tollanen paratiisi sijaitsee, sillä sinne täytyy päästä!

No, osaako kukaan arvata mistä nuo kuvat lopulta paljastu olemaan?

Kyllä Australiastahan ne. Kai se on pakko vaan tajuta et täällä mä nyt vaan oon. Toteuttamassa suurinta unelmaa. Ihan mieletöntä. Vuosien haaveilu oli sen arvosta. 

It is real, it is Australia. Unelmat on tehty toteutettaviksi.  
Ja tää on mun unelma.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti