perjantai 6. elokuuta 2010

Matkareitti

Mun reissuun on siis tällä hetkellä sellaset puoltoista viikkoa aikaa ja en kyllä oo ollenkaan tajunnu et kohta pitäs olla rinkka (jota siis ei tällä hetkellä ees vielä oo) pakattuna ja miljoona muuta asiaa hoidettuna, ennen ku voin ottaa nokan kohti Tukholmaa ja Göteborgia. Missäköhän myytäs sellasia valmiiksi pakattuja rinkkoja joissa ois kaikki mitä ikinä tulee tarvimaan vuoden aikana?

Matka mun osalta alkaa siis 16.8 ku lennän eka yksin Oulusta Tukholmaan, jossa oon varmaan yhen yön mun tädin luona, jota en oo kylläkään vielä informoinu tästä visiitistä.. Seuraavana päivä ois tarkotus ottaa bussi Jönköpingiin, josta Louise toivottavasti tulee hakee mut ja mun todennäkösesti super painavan seuralaisen ja majottaa meijät molemmat niin, että 18.8 koittaa kauan odotettu hetki, jollon me istutaan lentokoneessa valmistautuneina alottamaan yks maailman parhaista reissuista ikinä määränpäänä Costa Rica Väli-Americassa. Eka välilasku on Islannissa, Reykjavikissa ja toinen New Jerseyssa. Eli perillä San Josessa, Costa Rican pääkaupungissa ollaan vasta 19.8.

Costa Ricassa vietetään sellaset vajaat 3 viikkoa, tarkemmin paikoista yms. sitte myöhemmin. Costa Ricasta lennetään 7.9 Jenkkien puolelle Floridaan, Miamiin. Miamissa sitte hengaillaan sellanen reilu viikko, jonka aikana Louisen kaveri Emma liittyy meijän seuraan. Miamista otetaan bussi Orlandoon, jossa määränpäänä on Universal Studios ja Harry Potter -puisto :D

Orlandosta lentsikka nakkaa meijät suoraan Nevadan ytimeen, yhteen siisteimmistä paikoista ikinä eli Las Vegasiin! Ootan kyllä niin innolla Vegasia, viimeks siellä oli ihan sika makeeta ja nyt mulla on vielä niin mahtavaa seuraa siellä että en voi oottaa mitä tällä kerralla tapahtuu.

Vegasista suunnataanki sitte Los Angelesiin, jossa vietetään yhessä joku vajaa viikko, jonka jälkeen mun nokka suuntaaki kohti Australiaa ja Sydneytä 25.9 kello 23.55. Louise ja Emma jää vielä mun lähdön jälkeen vallottamaan Amerikan mannerta kahestaan. Eli reilussa kuukaudessa saadaan aika monta kivaa paikkaa nähtyä. Tottakai paljon jää vielä näkemättä, mutta niihin paikkoihin ehtii toivottavasti vielä joskus tulevaisuudessa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti