keskiviikko 22. syyskuuta 2010

Viva Las Vegas


Nyt on sitte lomailtu myös Nevadan auringon alla ja voin kertoa että lämmintä on riittäny! Lämpötilat siinä 40 asteessa on pitäny hien pinnassa ihan kiitettävästi. Lento Floridasta tänne kesti sellaset  kivat 6 tuntia. Mä menetin turvatarkastuksessa mun linkkuveitsen :( Eli oon nyt yhtä veistä köyhempi. Istuin sitte koneessa entisen linnakundin vieressä.. Aika mielenkiintosta kieltämättä.

Oon ikionnellinen ku oon päässy taas pitkästä aikaa syömään mun lempipizzaa California Pizza Kitcheniin. Oon myös shoppaillu, yllätys yllätys. Tänään tuli uusittua aika lailla koko alusvaatevarasto Victoria's Secretillä, mut voin puolustautua sillä et mulla ei kyllä ollu paljon mitään mukana, joten ostokset tuli kyllä ihan tarpeeseen! Oon myös onnistunu hankkii itelleni kivan flunssan ku täällä on ulkona niin super kuuma ja sitte ku menee sisälle kauppoihin niin on ihan super kylmä.



Käytiin myös testaa yks XS-klubi Encoressa, joka oli hienoin klubi missä oon ikinä ollu. Keskellä oli ihan sika iso uima-allas ja ympärillä pienempiä altaita ja musiikkiki oli kerranki hyvää! Huomiseks ollaan vuokrattu auto ja matka jatkuu kohti Grand Canyonia ja Los Angelesia. Toivottavasti säästytään ilman suurempia kolareita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti